KLACHTEN
NIET TE VREDEN? LAAT HET ONS WETEN
Wij streven ernaar u de beste tandheelkundige zorg te bieden. Als u ontevreden bent willen wij dit graag weten, zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.
Wilt u dit niet of bent u niet tevreden met de uitkomst van het gesprek, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij ons, via e-mail of gewone post. We leggen dan al het contact en de gemaakte afspraken schriftelijk vast. U kunt ook telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt via: 0900 202 5012.
KLACHT INDIENEN
Als u wilt dat een neutrale partij uw klacht beoordeelt kunt u deze indienen bij de klachtencommissie van het KNMT, de beroepsvereniging waar wij bij aangesloten zijn. Een onafhankelijke klachtencommissaris zal kosteloos bemiddelen tussen u en uw tandarts.
Als ook dat geen bevredigende oplossing biedt kunt u, als laatste stap, voor € 75,00 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Een commissie van 5 deskundigen zal uw klacht beoordelen. Zij geven een bindend oordeel en mogen schadevergoedingen tot €25.000,- toekennen.
MEER INFORMATIE OVER GESCHILLEN
Voor meer informatie over klachten en de afhandeling daarvan kunt u terecht op knmt.nl en geschilleninstantiemondzorg.nl.
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 08:00 - 17:00 uur.
Tussen 12:00 -13:00 uur zijn
we gesloten